غضنفرآبادی(نماینده مردم بم): ارگ بم هنوز هم دیدنی است
 

 "موسی غضنفرآبادی" در گفتگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با اشاره به جاذبه‌های گردشگری استان کرمان، اظهار داشت: زمینه‌های گردشگری بسیار مناسبی در استان کرمان وجود دارد که در شهر کرمان و شهرستان‌های اطراف آن پراکنده شده است.

نماینده مردم بم در مجلس، ارگ بم  را از زیباترین جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان کرمان دانست و گفت: ارگ بم  قبل و بعد از زلزله، واقعا دیدنی بوده است و هنوز هم به عنوان یکی از آثار تاریخی کشور گردشگران زیادی را به سوی بم می کشاند.

وی با تاکید بر اینکه جاذبه‌های زیادی در استان کرمان وجود دارد، اظهار کرد: مشکل اصلی استان بحث تامین امنیت است که باید بر روی آن بسیار کار شود و اگر این مهم محقق شود، زمینه‌های بسیار خوبی  برای جذب  گردشگر به استان وجود دارد.

غضنفرآبادی با اشاره به اینکه امنیت استان را باید در چارچوب فرهنگ تعریف کنیم، خاطرنشان ساخت: اگر زمینه‌های فرهنگی فراهم شود مطمئنا امنیت محقق شود؛ هرچند امنیت به صورت نسبی وجود دارد اما باید امنیت با ثبات در این استان ایجاد شود تا نگرانی‌ها برای جهانگردان و گردشگران و توریست رفع شود.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس درخصوص اعتبارات اختصاص یافته به بخش گردشگری استان متبوعش نیز گفت: اعتبارات گردشگری و فرهنگ در یک مجموعه لحاظ شده است اما مهم‌تر از همه اینها بحث امنیت است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصریح کرد: ممکن است زمینه‌های گردشگری وجود داشته باشد، اما مباحث فرهنگی و امنیتی مهم‌تر است، بنابراین باید ابتدا نگرانی‌ها  و دغدغه‌ها را مرتفع کنیم.

وی حضور بخش خصوصی در حوزه گردشگری را مفید دانست و تاکید کرد: امکان حضور بخش خصوصی در این حوزه بسیار است و با حمایت دولت و حضور بخش خصوصی در حوزه گردشگری شاهد ارتقای وضعیت گردشگری در کشور خواهیم بود.

غضنفرآبادی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تسهیل ورود بخش خصوصی به گردشگری در استان کرمان تصریح کرد: ما تلاش کردیم که امکانات و شرایط لازم را برای بخش خصوصی فراهم کنیم که نمونه آن آژانس‌ها و یا تورهای مسافرتی و یا مجتمع‌های فرهنگی تفریحی است  که در طول مسیر قرار دارند و در قالب ایجاد فضاهای مناسب برای کسانی که به آنجا می‌آیند، عمل می‌کنند.

وی همچنین از آمادگی مسوولان استان کرمان برای پذیرش و گسترش امکانات مربوط به توریسم در این استان خبر داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







بوسه ی امام خامنه ای بر پیشانی عارف زمان علامه حسنزاده آملی
توصیه ای مهم از آیت الله قاضی برای غلبه بر هوای نفس سخنان حکیمانه آیت الله بحرالعلوم در سال 89درمورد بم (دارالصابرین) جعل در اخبار تصویری زلزله آذربایجان دفتر خاتمی: بعدا درباره رای توضیح می‌دهیم اسامی 60 نفر اول تهران اعلام شد اينفوگرافي/گرايش سياسي منتخبان مجلس نهم نتایج انتخابات در استان کرمان اعلام شد توليد خودروي توجوي در ارگ جديد بم پایان رزمایش عاشورای ۹۰ در جنوب و شرق کرمان رزمایش عاشورای 90 در شرق و جنوب استان كرمان آغاز شد یک سوال شرعی عجیب و تکان دهنده آیت الله سید محمد هاشم دستغیب در گذشت شهید احمدی روشن زیبا سخنی از زنده یاد نصرالله مردانی انتخابات از دیدگاه امام خامنه ای حفظه الله شرایط رهبری از دیدگاه امام خمینی (ره)
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بم بر قله ی فرهنگ و تمدن و آدرس boybam.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان