16 / 10 / 1390برچسب:انگشت کردن نصرتی, حرکات سکسی بازیکنان پرسپولیس, حرکت بی ادبی بعد از گل, حرکت خفن(18+) بازیکنان پرسپولیس در بازی داماش, حرکت زشت بعد از گل, حرکت زشت بعد از گل شیث رضایی, حرکت زشت بعد از گل شیث رضایی پرسپولیس داماش, حرکت زشت بعد از گل شیث پرسپولیس داماش, حرکت زشت بعد از گل محمد نصرتی, حرکت زشت شیث رضایی پرسپولیس داماش, حرکت زشت شیث رضایی پیروزی داماش, حرکت زشت محمد نصرتی در کون شیث رضایی(18+), حرکت زشت محمد نصرتی پرسپولیس داماش, حرکت زشت محمد نصرتی پیروزی داماش, حرکت زننده بعد از گل شیث رضایی, حرکت زننده بعد از گل محمد نصرتی, حرکت غیر اخلاقی بعد از گل شیث رضایی, حرکت غیر اخلاقی بعد از گل محمد نصرتی, حرکت غیر اخلاقی گل دوم پرسپولیس, دانلود فیلم حرکت زشت, دانلود فیلم حرکت زشت بازیکنان پرسپولیس (+18), دانلود فیلم حرکت زشت شیث رضایی, دانلود فیلم حرکت زشت محمد نصرتی, دانلود کلیپ, دانلود کلیپ حرکت زشت, دانلود کلیپ حرکت زشت بازیکنان پرسپولیس, دانلود کلیپ حرکت زشت شیث رضایی, دانلود کلیپ حرکت زشت محمد نصرتی, دانلود کلیپ حرکت زننده شیث رضایی, دانلود کلیپ حرکت شیث رضایی, دانلود کلیپ حرکت غیر اخلاقی شیث رضایی, دانلود کلیپ حرکت غیر اخلاقی محمد نصرتی, دانلود کلیپ شادی پس از گل بازیکنان پرسپولیس بازی داماش, زننده و غیر اخلاقی شیث رضایی بعد از گل دوم, شادی پس از گل, شادی پس از گل شیث پرسپولیس داماش, شادی پس از گل پرسپولیس داماش, عکس انگشت رفتن بازیکنان پرسپولیس, عکس انگشت رفتن محمد نصرتی به شیث رضایی(18+), عکس حرکت زشت (18+) بازیکنان پرسپولیس, عکس حرکت زشت بازیکنان پرسپولیس, عکس و کلیپ کار خفن بازیکنان پرسپولیس, کثافت کاری بعد از گل, کلیپ حوادث, کلیپ موبایل, کلیپ ورزشی, :: 17:46 ::  نويسنده : فرزندبم

در پی سؤال مسئولان باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات رخ داده در دیدار با داماش گیلان، آیت‌الله مکارم شیرازی ضمن تقدیر از رویانیان پاسخ این نامه را دادند.

به گزارش فارس، در پی اتفاقات بازی پرسپولیس و داماش گیلان و اقدام ناشایست محمد نصرتی و شیث رضایی دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، مسئولان این باشگاه در نامه‌ای به آیت‌الله مکارم شیرازی سؤالاتی را در مورد اشاعه این اقدام انجام دادند.

متن سؤال و جواب ارائه شده به شرح زیر است:

سؤال: همان گونه که استحضار دارید چندی قبل در مسابقه ورزشی دو تن از بازیکنان یک تیم فوتبال مرتکب عملی خلاف و اخلاق گردیدند. حال با توجه به مسائل مانحن فیه سوال از مظهر آن مرجع عالی مقام این است که آیا اقدام به اشاعه و پخش تصاویر این عمل قبیح بعد از بازی و بزرگ‌نمایی آن چه منجر به تولید تصاویری خلاف اخلاق و رد‌وبدل شدن بلوتوث‌های مختلف میان عموم مردم جامعه و استفاده ابزاری رسانه‌های بیگانه شده است مصداق اشاعه فحشا می‌باشد یا خیر؟

آیت‌الله مکارم شیرازی جواب مسئولان باشگاه پرسپولیس را به شرح زیر دادند:

بسمه‌تعالی
شک نیست آنچه در این جریان واقع شده بسیار زشت و زننده و عفت عمومی را جریحه‌دار کرده و نه تنها از نظر اسلامی قبیح حتی از جهات انسانی متعارف نیز کار زشت و ناپسندی بوده و عکس‌العملی که جناب رویانیان در مقابل آن نشان داده بجا و به موقع بوده و دلیلی بر احساس مسئولیت از ناحیه اوست. ولی بدون تردید نشر و اشاعه این گونه مسائل موافق شریعت اسلامی نیست و همه رسانه‌ها و توده مردم باید در این گونه موارد از نشر و اشاعه بپرهیزند و برای پیشگیری از تکرار این گونه حوادث ناگوار در آینده باید باشگاه‌های ورزشی به همان اندازه که به مهارت‌های ورزشی اهمیت می‌دهند به مسائل اخلاقی نیز اهمیت دهند تا ورزشکاران عزیز ما مانند ورزشکاران قدیم که هر کدام نمونه‌ای از اخلاق و انسانیت و حافظ عفت عمومی بودند، باشند و به تماشاچیان محترم نیز توصیه می‌کنیم از هر گونه تعبیرات زشت در مورد تیم‌های پیروز یا شکست‌خورده بپرهیزند و اگر کسانی مرتکب این کار می‌شوند آنها را به ورزشگاه‌ها راه ندهند تا فضای ورزشگاه‌ ما معطر به اخلاق اسلامی و انسانی گردد.

همیشه موفق باشید

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif


بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت الله العظمی خامنه ای

با سلام و احترام
با توجه به این كه وب سایت فیس بوك در ایران فیلتر شده است آیا ورود به چنین سایتی صرفا برای ارتباط با دوستان و بدون هیچ فعالیت سوء علیه منافع ملی جمهوری اسلامی اشكال دارد؟
با تشكر

 

بسمه تعالی
سلام علیكم و رحمة الله و بركاته
به‌ طور كلی اگر مستلزم مفسده (مانند ترویج فساد، نشر اكاذیب و مطالب باطل) بوده و یا خوف ارتكاب گناه باشد و یا موجب تقویت دشمنان اسلام و مسلمین شود، جایز نیست و الا مانعى ندارد.

موفق و مؤید باشید.

منبع: عصر ایران

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif


استان کرمان از استان های قدیمی و تاریخی این مرز و بوم است که از حیث داشتن جاذبه های طبیعی و آثار تاریخی کم نظیر، جایگاه ویژه ای دارد. ارگ معروف بم، برجسته ترین میراث فرهنگی این استان، در شمال شرقی شهر بم واقع شده است.





 
 

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif

ادامه مطلب ...


بم در ۱۹۳ كیلومتری جنوب غربی كرمان و در دشت حد فاصل جبال بارز و كوههای كبودی واقع شده است. بم ۱۰۵۰ متر از سطح دریا بالاتر است و ۱۹۴۸۰ كیلومتر مربع وسعت دارد. قدیمی ترین نشانه های تمدن در تپه های بیدرون در ۱۵ كیلومتری شهر كشف شده است. مطالعات معماری نشان می دهد كه قدمت بیدرون به هزاره چهارم قبل از میلاد برمی گردد...

 

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif

ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

بوسه ی امام خامنه ای بر پیشانی عارف زمان علامه حسنزاده آملی
توصیه ای مهم از آیت الله قاضی برای غلبه بر هوای نفس سخنان حکیمانه آیت الله بحرالعلوم در سال 89درمورد بم (دارالصابرین) جعل در اخبار تصویری زلزله آذربایجان دفتر خاتمی: بعدا درباره رای توضیح می‌دهیم اسامی 60 نفر اول تهران اعلام شد اينفوگرافي/گرايش سياسي منتخبان مجلس نهم نتایج انتخابات در استان کرمان اعلام شد توليد خودروي توجوي در ارگ جديد بم پایان رزمایش عاشورای ۹۰ در جنوب و شرق کرمان رزمایش عاشورای 90 در شرق و جنوب استان كرمان آغاز شد یک سوال شرعی عجیب و تکان دهنده آیت الله سید محمد هاشم دستغیب در گذشت شهید احمدی روشن زیبا سخنی از زنده یاد نصرالله مردانی انتخابات از دیدگاه امام خامنه ای حفظه الله شرایط رهبری از دیدگاه امام خمینی (ره)
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بم بر قله ی فرهنگ و تمدن و آدرس boybam.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان