http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif


3 / 11 / 1390برچسب:, :: 0:6 ::  نويسنده : فرزندبم

 بسم الله الرحمن الرحیم
همسرم ! راه خدا را انتخاب کن که جز این راه دیگری برای خوشبختی وجود ندارد
. . . ملیحه جان همانطوری که میدانی احترام مادر واجب است . اگر انسان کوچکترین ناراحتی داشته باشد اولین کسی که سخت ناراحت می شود مادراست که همیشه به فکر فرزند یعنی جگرگوشه اش می باشد. . .

http://www.aviny.com/Album/defa-moghadas/arshive%20mozoei/ezam/ezam.jpg

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif


روزنامه ساندي تايمز با تأكيد بر دست داشتن جاسوسان موساد در پس پرده ترور شهيد «مصطفي احمدي روشن»، معاون بازرگاني سايت نطنز به تشريح برخي از جزئيات اين عمليات محرمانه پرداخت.

به گزارش نويد شاهد به نقل از «خبرگزاري دانشجو» ، روزنامه ساندي تايمز در گزارشي تأكيد كرد: آخرين ساعات زندگي اين دانشمند هسته اي بسيار شبيه به فيلم هاي جاسوسي است.

اين روزنامه افزود: گروهك هاي كوچكي از مزدوران موساد چندين منطقه را در تهران رديابي كرده اند.

ساندي تايمز به نقل از يك منبع صهيونيستي خاطرنشان كرد: آنچه كه مانند عملياتي ساده و شبيه به فيلم هاي جاسوسي به نظر مي آيد، در نتيجه چندين ماه عمليات سخت براي جمع آوري اطلاعات و آموزش افراد صورت گرفته است.

در اين گزارش همچنين با اشاره به زير نظر گرفتن شهيد احمدي روشن از اتاقي محرمانه نزديك به منزلش تأكيد شده است: مزدوران موساد ورودي تأسيسات هسته اي در مركز تهران را كه كمتر از يك كيلومتر با محل ترور فاصله داشت، زير نظر داشتند.

ساندي تايمز خاطرنشان كرد: مزدوران موساد شاهد فعاليت هاي غيرعادي بودند، بصورتي كه تعداد بسياري خودرو و شمار بسياري از مردم و نيروهاي پليس در محل حاضر شدند؛ يكي از مزدوران كه تماس هاي راديويي نيروهاي پليس تهران و نيروهاي امنيتي را زير نظر داشت، دريافت كه در اين منطقه فعاليت ها غيرعادي است؛ البته پس از آن منطقه دوباره آرام شد.

در اين گزارش آمده است: راننده خودرو حامل احمدي روشن، خودرو را كه از نوع پژو بود، بررسي كرد؛ و چيزي به ساعت هشت صبح نمانده بود كه يكي از مزدوران كه محل را زير نظر داشت، دريافت كه اين دانشمند هسته اي از آن محل خارج شد؛ پس از آن فرمانده گروهك تروريستي موساد فرمان نهايي را به مزدوراني كه با موتورسيكلت در يك گاراژ محرمانه منتظر بودند، صادر كرد.

اين روزنامه نوشت: موساد پس از يافتن خودرو دانشمند هسته اي و اطمينان از هويت او، بمبي را به خودرو او چسپاند، و اين بمب پس از 9 ثانيه منفجر شد و احمدي روشن را به قتل رساند، و راننده او را بشدت مجروح كرد كه وي پس از آن در بيمارستان كشته شد.

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif



گروه فرهنگ و هنر: مخاطبان شبكه‌های سراسری و بين‌المللی سيما تاسـوعا و عاشورای امسال 990 دقيقه با عزاداران بمی همراه بودند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه كرمان، حجت‌الاسلام «موسوی» مديركل صدا و سيمای مركز كرمان، پنج‌شنبه بيست و چهارم آذرماه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، با بيان اين مطلب گفت: در تاسوعا و عاشورای حسينی شور و حال عزاداران در بم از طريق ارتباط زنده با شبكه‌های خبر، قرآن، آموزش، پرس تی وی، تهران، يك ، دو، سه و چهار سيما، جام جم، شما، العالم، مستند و شبكه استانی منعكس شد.

وی افزود: سال گذشته با پيشنهاد صدا و سيمای مركز كرمان به مسئولان

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif

ادامه مطلب ...


 

استان بم طرحی است که بر اساس آن نواحی جنوبی و شرقی استان کنونی کرمان از این استان جداشده و می‌تواند استانی جدید به مرکزیت شهر بم ایجاد شود. به‌جهت هماهنگی یازده شهرستان جنوبی و شرقی استان کرمان در زمینه‌های گوناگون اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، این طرح از قوت بیش‌تری برخوردار گشته‌است. طرح تبدیل بم به استان توسط موسی غضنفرآبادی، نمایندهٔ مردم بم در مجلس شورای اسلامی مطرح شده‌است.

نماینده‌ بم در نطق میان دستور خود گفت: از دولت می‌خواهم نسبت به ایجاد استان بم اقدامات لازم را مبذول نمایید.


 

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif


نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه نبود امنیت کافی بر حوزه گردشگری استان کرمان تاثیر گذاشته است، خاطرنشان ساخت: امنیت استان را باید در چارچوب فرهنگ تعریف کنیم،

 

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif

ادامه مطلب ...


بوسه ی امام خامنه ای بر پیشانی عارف زمان علامه حسنزاده آملی
توصیه ای مهم از آیت الله قاضی برای غلبه بر هوای نفس سخنان حکیمانه آیت الله بحرالعلوم در سال 89درمورد بم (دارالصابرین) جعل در اخبار تصویری زلزله آذربایجان دفتر خاتمی: بعدا درباره رای توضیح می‌دهیم اسامی 60 نفر اول تهران اعلام شد اينفوگرافي/گرايش سياسي منتخبان مجلس نهم نتایج انتخابات در استان کرمان اعلام شد توليد خودروي توجوي در ارگ جديد بم پایان رزمایش عاشورای ۹۰ در جنوب و شرق کرمان رزمایش عاشورای 90 در شرق و جنوب استان كرمان آغاز شد یک سوال شرعی عجیب و تکان دهنده آیت الله سید محمد هاشم دستغیب در گذشت شهید احمدی روشن زیبا سخنی از زنده یاد نصرالله مردانی انتخابات از دیدگاه امام خامنه ای حفظه الله شرایط رهبری از دیدگاه امام خمینی (ره)
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بم بر قله ی فرهنگ و تمدن و آدرس boybam.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان